KKK - En kirke i bevægelse

KKK - En kirke i bevægelse
Mennesker på vandring - mod et mål

lørdag den 27. februar 2010

En bevægelse i positiv

Det er meget viktigt at have troens glød. Derfor vil jeg positivt formulere, hvilken retning jeg gerne vil gå, i stedet for hele tiden negativt at skulle tage afstand og distancere mig fra det ene og andet i den og den bevægelse.
Jeg har altid haft et behov og/eller en tendens til ikke at ville følge med den brede mainstream.
At følge ”min egen” vej har jeg altid haft det så uendelig godt med.
Jeg har det ikke godt med at skulle acceptere andres vej og retning - når det dybest set higer i mig efter noget andet.
Hvorfor så ikke prøve at formulere disse tendenser positivt. Kanalisere alt i en rigtig følt retning. Og så arbejde i den retning med begejstring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar